Ik heb een klacht

  • nov 2019
  • 594
Het samenwerkingsverband

Heeft u een klacht? U kunt de volgende stappen zetten om tot een oplossing te komen.

1. Bespreek uw klacht eerst met de betreffende medewerker. Vaak komt u samen tot een oplossing.

2. Komt u er niet uit met de betreffende medewerker? Neem contact op met onze interne contactpersoon, Sebastian Baeten, interim medewerker beleid en kwaliteit, via 072 - 792 01 00 of via sbaeten@swvnk.nl.

3. U kunt hulp vragen van een externe vertrouwenspersoon. Dit zijn Ellen Labree en Inez Ursem van GGD Hollands Noorden. Zij zijn bereikbaar via 088 - 010 05 50 of via elabree@ggdhn.nl of iursem@ggdhn.nl

4. Komt u er niet uit met de interne en externe vertrouwenspersoon? Dan kunt u terecht bij de landelijke Klachtencommissie Onderwijs. Zij zijn bereikbaar via 030 - 280 95 90 of via info@onderwijsgeschillen.nl.